WorkHeros logo

Skal vi hjælpe dig med at finde din

Freebie-ide? Den idé som får din målgruppe til at falde ned af stolen af begejstring?

Skal vi hjælpe dig med at finde din freebie-idé?

Den idé som får din målgruppe til at falde ned af stolen af begejstring?

– Som viser din drømmekunde, hvem du er, og hvorfor du er den rette til at løse hans/hendes udfordring eller sætte gang i sommerfuglene i maven?

Skriv dig op her og bliv ringet op af Solvej eller Matilde til en brainstorm på din freebie

Udfyld formularen nederst på siden med navn, e-mail, telefonnummer, og info om, hvem du og din virksomhed er. Skriv også gerne, hvis du helst vil ringes op på et bestemt tidspunkt. Så forsøger vi at imødekomme dig.

Når du skriver dig op, tilmelder dig dig samtidig vores nyhedsbrev, hvor vi skriver ud med gode tips til netop virksomheder som din og dig, der ønsker at styrke din online synlighed.

Til samtalen, som varer maks. 20 minutter, giver vi dig minimum én idé til en freebie, du kan lave. Vi fortæller dig, hvad der skal til for at lave den og giver dig inspirationen til at komme i gang!

"Solvej og Brian hjalp mig med at strukturere en velkomstserie, sætte den op teknisk og skaffe en masse nye leads til mit nyhedsbrev via annoncer. Når der opstod tekniske udfordringer, løste de det med det samme. De arbejder både hurtigt og effektivt. Og så er de ekstremt flinke mennesker samtidig. Dem vil du gerne have til at hjælpe dig i din forretning."

“Vent lidt, hvorfor kan I ikke bare give mig den på skrift her?”

Din virksomhed er helt unik. Og der findes ikke nogen ‘one-size-fits-all’ model. For at vi kan rådgive dig bedst muligt, så har vi brug for at vide lidt mere om dig og din virksomhed.

"Hvorfor skal jeg have en freebie?"

Undersøgelser viser, at 90 % af alle forbrugere ønsker at prøve et nyt produkt, inden de køber det. Det gælder også for dine kunder. Ikke mindst hvis du er en nyere virksomhed, som din målgruppe ikke kender endnu. Men selv for etablerede virksomheder er en freebie en rigtig god idé.

Giv din målgruppe chancen for at lære dig (endnu bedre) at kende.
Positionér dig selv som ekspert.
Vis din målgruppe, at du har noget af værdi, de gerne vil investere i.

"Skal jeg være en nyopstartet virksomhed for at benytte mig af dette tilbud?"

Absolut ikke. Alle – også større virksomheder med mange år på numsen – får noget ud af vores freebie brainstorm.

Særligt i større virksomheder kan der være en tendens til at glemme fokus på at opbygge tillid mellem virksomhed og nye kunder. Vi giver dig inspiration til at komme i gang (enten på ny eller for første gang).

"Hvad kan jeg forvente til samtalen med jer?"

Vi ringer dig op og spørger, om tidspunktet passer dig. Hvis ikke så aftaler vi et andet tidspunkt, vi kan fange dig på.

Vi stiller spørgsmål for at lære din virksomhed bedre at kende, og derefter giver vi dig en freebieidé, som passer til dér, hvor du er i din virksomhed lige nu.


Vi glæder os til at hjælpe dig igang med din første – eller næste – freebie!

Udyld formularen og bliv ringet op

Udfyld formularen herunder, og så ringer vi dig op til en gratis samtale, hvor vi sammen brainstormer på ideer til freebies til DIN virksomhed.
Samtalen varer ca. 20 minutter.