WorkHeros logo

[Guide til coaches]: Sådan markedsfører du dig online

[Guide til coaches]: Sådan markedsfører du dig online

Arbejder du med coaching til hverdag? Så ved du garanteret godt, at det er vigtigt at være synlig på nettet, hvis du vil sælge mere. Men hvordan griber du det an? Hvordan sikrer du, at kunderne vælger dig frem for konkurrenterne?

Det kan du få hjælp til lige her!

Vi har lavet denne guide til dig, der er selvstændig coach eller en del af en mindre coaching virksomhed. I guiden finder du vores skræddersyede råd til, hvordan du bedst markedsfører dig og dine virksomhed online. Du får også masser af gode eksempler på, hvordan andre coaches gør det. Så du kan roligt glæde dig!

Måske hjælper du andre som f.eks. stresscoach, personlig coach eller business coach? Måske uddanner du andre til at blive coaches? Eller måske gør du begge dele? Uanset hvad kan du få glæde af vores markedsføringstips. Så læs med her, hvis du vil have en grundlæggende forståelse for, hvad der skal til for, at du kan hjælpe endnu flere med at opnå deres mål og drømme.

Vores anbefalinger er bygget op omkring fem grundsten inden for online markedsføring, som er SEO, blogging, sociale medier, nyhedsbrevet og annoncering. 

Her er dit overblik – markedsføring for coaches:

Bliv set i mængden

Coaching er et utroligt populært område. Det betyder, at der findes mange forskellige coach uddannelser derude, og at konkurrencen er stor. Så uanset om du er nyuddannet eller garvet coach – eller selv udbyder coach uddannelser – er det altafgørende, at du er klædt på til at stå distancen.

En af de måder, du kan blive taget seriøst og stå frem i mængden er at have et synligt og stærkt brand online. Også selvom du måske allerede har et netværk, der anbefaler dig til andre.

Det arbejde du lægger i at synliggøre dine kompetencer online er netop med til at danne fundamentet for din forretning på sigt. Et fundament baseret på to af de vigtigste ting: Nemlig relationer og troværdighed.

Som coach er du hver dag med til at realisere andres mål. Du hjælper andre med at give slip på begrænsende overbevisninger og tage ejerskab. Hvorfor ikke vise det til andre via f.eks. Facebook, din hjemmeside eller dit nyhedsbrev? Ikke nok med, at du fremstår troværdig og kompetent, så øger du dine chancer for, at målgruppen vælger dig frem for konkurrenterne.

Det lyder meget godt alt sammen, men hvordan gør man så lige det?

At hjælpe andre gennem coaching er det, du brænder for. Det er ikke at bruge dage på indviklede markedsføringsstrategier.

Bare rolig. Lige her giver vi dig nemlig helt konkrete genveje til, hvordan du kan synliggøre dine kompetencer for omverdenen. 

Hos WorkHero hjælper vi dagligt coaches med at sælge mere gennem en stærk online tilstedeværelse. Og lige her får du vores bedste råd til, hvordan du kommer i gang – skræddersyet til dig, der er coach eller udbyder coach uddannelser.

#1 Kan målgruppen finde dig på Google?

Både du og jeg gør det: Søger på Google når vi savner mere information. Det gør langt de fleste. Derfor er det vigtigt, at din hjemmeside dukker op i Googles søgeresultater, når en person søger på ord, der er relateret til din coach virksomhed.

Gennem SEO (Search Engine Optimization) øger du sandsynligheden for, at din hjemmeside dukker op på Googles side 1. Findes du på de efterfølgende sider, er det kun få, der vil opdage dig. De fleste af os er alt for utålmodige til at lede længere end til side 1 – måske 2, hvis vi er virkelig målrettede…

Derfor er SEO et must for dig – og alle andre – der ønsker at blive fundet på nettet.

Det allerbedste ved, at en potentiel køber klikker sig ind på netop din hjemmeside via Google er, at han/hun allerede har en interesse i det, du tilbyder. Kan brugeren lide, hvad der findes på din hjemmeside, er du et skridt tættere på at få en kunde i hus.

Men SEO er ikke uden udfordringer. Der er mange ting, du skal forholde dig til såsom tekst på hjemmesiden, teknik og anbefalinger fra andre.

Det hele handler om relevans. Er tekst og billeder relevante? Giver du Google nok relevant information om din hjemmeside? Får du anbefalinger, der er relevante for dig? Er det relevant at bruge tid på din hjemmeside – er den f.eks. hurtig nok, og kan den ses på mobile enheder?

Du kan nok godt fornemme, at der er mange ting, der skal sidde i skabet for at få succes med SEO. For at gøre det overskueligt for dig, vælger vi her at stille skarpt på to tiltag, der især er vigtige for dig, der er coach. 

Vind konkurrencen på Google med specifikke søgninger

Hvornår vil du helst have, at din hjemmeside dukker op øverst i Google? Når en person skriver ‘coach’ i søgefeltet, eller når der laves en mere specifik søgning, f.eks. ‘stresscoach i Roskilde’?

Du svarede den specifikke søgning ik’? For jo mere specifikt brugerne søger, jo mere målrettede er de – og jo tættere er de på at blive kunder.

På trods af det møder vi mange, der stadig drømmer om at ligge nr. 1 på alle generelle søgninger. Problemet her er bare, at konkurrencen er benhård. Og som nævnt er de personer, der klikker sig ind på din hjemmeside ikke lige så langt i beslutningsprocessen, som de der ved præcist, hvad de søger efter.

I arbejdet med SEO anbefaler vi dig derfor altid at kigge på, hvor du kan vinde point på de specifikke søgefraser – også kaldet long tail keywords. 

Nedenfor finder du lidt inspiration til, hvordan du finder på gode søgefraser, der skiller dig ud fra mængden.

Brug de kendetegn, der gør dig unik
En oplagt idé er at slå på din geografiske placering, f.eks. coach i Lyngby, og supplér gerne med din specialisering, f.eks. NLP coach i Lyngby. Kan du opnå gode placeringer på Google på en specifik søgning som denne, er du et skridt tættere på at nå dem, der for alvor ved, hvad de leder efter.

NLP coach i Lyngby

Se om du kan komme på andre ting, der gør dig unik. Næste step er så at få integreret det i dine tekster på hjemmesiden, så du viser Google, at du er relevant for søgningen. Det kan du f.eks. gøre ved at gøre det tydeligt på din “Om mig side”, hvor du holder til, eller ved at lave et blogindlæg om netop din specialisering. 

Bliv klogere på din målgruppes udfordringer
Skriv ned hver gang du modtager et spørgsmål fra en klient. Hvilke går igen? Dem kan du med fordel besvare i f.eks. et blogindlæg på din hjemmeside. Det er en super god mulighed for at dukke op på en længere søgefrase.

Eksempler kunne være ‘Hvilken coach uddannelse er bedst?’, ‘hvad er forskellen på terapi og coaching?’ og ‘Hvad kan en coach hjælpe med?’.

Hvad kan en coach hjælpe med?

Det er vigtigt, at du altid husker at skrive tekster af høj kvalitet, der giver læseren værdi. Så glem det, hvis du bare vil gentage f.eks. NLP coach i Lyngby igen og igen. Det skader dig mere end det gavner, for det er Google klog nok til at gennemskue. 

Husk også altid at skrive tekster med fokus på et søgeord eller -frase. Du kan ikke vinde konkurrencen på Google med en tekst, der indeholder alle de ord, du gerne vil ligge nr. 1 på.

Scor relevante links til din hjemmeside

En af de ting, der virkelig giver pluspoint hos Google er links fra andre hjemmesider til din – så længe de er relevante for din hjemmeside. Google ser de links som anbefalinger af dig og det, du tilbyder. Så det er mere værd end du måske tror at bruge ressourcer på løbende at arbejde med at få gode links til din hjemmeside.

Samtidig vil de links med stor sandsynlighed drive ekstra trafik til din hjemmeside. Det betyder, at personer, der måske ikke kender dig også får øjnene op for dine ydelser – og det er jo ikke værst vel?

Men hvordan scorer man så lige de links, der er gode for din hjemmeside? Det får du et par oplagte bud på her:

  • Spørg f.eks. samarbejdspartnere eller relevante personlige relationer om de vil linke til din hjemmeside fra deres, hvis de f.eks. har en side med samarbejdspartnere, eller hvis du giver dem en reference, de kan bruge på deres side.
  • Link til andre sider i f.eks. blogindlæg. Det øger chancen for, at andre linker retur, og samtidig viser du Google, at du ikke er bange for at dele gode links med dine besøgende.
  • Del dine værdifulde guldkorn på din hjemmeside helt gratis. Så vil de, der kan lide, hvad de ser ofte dele det med andre.
  • Opret profiler på hjemmesider for coaches, f.eks. foreninger eller listesider.

Som coach er du ekspert inden for dit felt, og vi er ikke i tvivl om, at du har meget på hjerte. Derfor anbefaler vi også, at du – ud over vores råd ovenfor – tænker over, om du kunne dele ud af din viden på andre hjemmesider eller blogs. Disse gæsteindlæg kræver en del arbejde, men det er en super effektiv måde at skaffe gode links til din hjemmeside.

Se f.eks. her, hvor coach Lotte Petersen har skrevet et gæsteindlæg om mavefornemmelse på Rosendahl Coachings hjemmeside.

Gæsteblogging

Her har hun fået lov til at dele ud af sin ekspertise hos en tredjepart plus, hun har fået et relevant link til sin hjemmeside. Ren win-win! 

#2 Styrk kendskabet til dit brand med en blog

For dig, der brænder for at hjælpe andre som f.eks. life coach, stresscoach eller udbyder af coach uddannelser er det super vigtigt, at du fremstår kompetent. Det kan du hjælpe på vej ved at dele ud af din viden på en blog.

Mange forbinder en blog med tekster, men du kan også sagtens lægge andre ting op på din blog, f.eks. video eller lydfiler. Vi anbefaler dog, at du også bruger krudt på at skrive tekster til din blog, da det øger din sandsynlighed for at blive fundet på Google.

I det følgende kommer vi med et par idéer til, hvordan du finder emner til blogindlæg – uanset om du vælger tekst, video eller lyd.

Vis at du er eksperten
Coaching begrebet bliver brugt vidt og bredt i mange sammenhænge. Og du ved selvfølgelig godt, at det handler om meget mere end bare at nikke og lytte. Men ved andre det? 

Kom fordommene til livs og vis omverdenen, at du har styr på det faglige. Med blogindlæg om f.eks. tendenser, værktøjer eller begreber inden for netop dit felt viser du målgruppen, at du er eksperten. Det føjer professionalisme og troværdighed til dit brand, hvilket er to gode egenskaber at have med i bagagen på et marked med stor konkurrence.

I coaching virksomheden EmpowerMind uddyber de f.eks. det teoretiske fundament for deres uddannelser på bloggen. Herigennem besvarer de et ofte stillet spørgsmål og viser, at der er substans bag det, de tilbyder.

Find inspiration i hverdagen
Har du hjulpet klienter med at bryde negative tankemønstre? Så skriv om, hvilke ting, der går igen hos disse. Oplever du, at flere deltagere på din uddannelse undrer sig over forskellen på din coach uddannelse og andre? Så uddyb forskellene i et blogindlæg. Er du ekspert i at coache dine klienter ud af stressens onde spiral? Så del ud af dine tips til læserne på din blog. 

Der findes uanede muligheder for at bruge input fra din hverdag i dine blogindlæg. Og det bedste ved det hele: Du viser personlighed og giver målgruppen noget af stor værdi.

Se eksempelvis nedenfor, hvor performance coach Roxana Kia på sin blog deler en oplevelse, hun havde med en ven. En oplevelse, der gav stof til eftertanke:

inspiration-fra-hverdagen

Den personlige vinkel gør indlægget langt mere vedkommende, og viser læseren lidt om personen bag.

Brug kundecases
At høre om andres oplevelser med et produkt eller en ydelse skaber troværdighed og er en super god måde at tiltrække kunder til virksomheden. Det er derfor guld værd at have personlige cases på din blog – fortalt af dig selv eller dine klienter. 

Spørg derfor gerne dine loyale kunder, om de vil skrive et par ord om deres oplevelser med dine coach sessioner eller coach uddannelse. Alternativt kan du selv skrive om en god oplevelse med en kunde. Men husk, at kunden altid skal godkende, inden du udgiver.

På EmpowerMinds blog kan du f.eks. finde et gæsteindlæg skrevet af en tidligere deltager på deres coach uddannelse.

gæsteindlæg

På den måde bliver udbyttet af uddannelsen beskrevet langt mere troværdigt, da det er en af deltagerne selv, der fortæller om den.

Det er generelt en god idé, at du ikke holder dig tilbage, når det kommer til at dele ud af din viden kvit og frit på din blog. Det er nemlig en uvurderlig investering i at skabe relationer til potentielle kunder til din virksomhed. Når dine potentielle kunder ved, hvem du er og hvad du står for, er de meget tættere på at blive kunder, end hvis de intet ved om dig og din coaching virksomhed.

#3 Spred budskabet og vis personlighed på de sociale medier

Du er nok ikke i tvivl om, at det er en rigtig god idé at være synlig på de sociale medier? Det er det også! For dig der er coach, anbefaler vi, at du primært er at finde på Facebook og LinkedIn.

Vil du satse endnu mere på det visuelle, f.eks. som coach med fokus på livsstil og sundhed? Så er en Instagram profil et oplagt valg. Og vil du have en stemme i diskussioner på den faglige eller politiske scene? Så tænk over om en Twitter profil kan give dig værdi.

Dit valg af sociale medie kanaler afhænger netop af, hvilken form for coaching du tilbyder, og hvor din målgruppe befinder sig.

Et eksempel på en coach, der udnytter fordelene ved Instagram er performance og business coach Kathrine Laursen, der står bag Laursen Coaching. Her viser hun, hvad hun laver – privat og professionelt – og deler ud af gode råd med afsæt i det visuelle, som netop kendetegner Instagram.Laursen Coaching på Instagram

En af de primære fordele ved at være til stede på de sociale medier er, at du her kan vise personen bag din coach virksomhed samt hvilke tilgange og værdier, der kendetegner dig. Vær gerne afvekslende i det, du deler, men husk altid, at det skal være relevant for din målgruppe.

Som coach er det en god idé at dele:

  • Indhold fra bloggen – både tekst, lyd, video og billeder.
  • Andres indhold, f.eks. spændende artikler eller indlæg fra folk, der har inspireret dig.
  • Billeder/video fra din hverdag, f.eks. de coaches, du netop har uddannet eller en konference, du har deltaget på.
  • Inspirerende citater, der siger noget om, hvad du står for – enten dine egne eller andres.
  • Opslag der viser noget om dig – personen bag – og adskiller dig fra konkurrenterne.
  • Invitationer til arrangementer – både dine egne og andres, hvis de er relevante.
  • Links til steder, du er omtalt, f.eks. interviews eller ekspertartikler.

Som du kan se, nytter det ikke bare at bombardere dine følgere med tilbud og sælgende opslag. Tænk i stedet på, hvad der er relevant for dit felt og din målgruppe og del ud af ting, der skaber værdi i den sammenhæng. Det er ved at vise hvem du er og hvad du kan, at de virkelig værdifulde relationer får vinger.

Se f.eks. her hvor coach Sofia Manning deler en personlig historie fra bloggen på hendes Facebookside. Udover at give hendes følgere et indblik i hendes liv, giver hun i blogindlægget gode råd til at tackle kommentarer, der kan føles stødende:

Sofia Manning på Facebook

Tip:

En god måde at holde dine følgeres interesse fanget er at lave temaer på f.eks. Facebook, hvor du i en periode fokuserer på et specifikt emne. Det kunne f.eks. være “Ugens tip til konflikthåndtering”, “Månedens inspirator” eller “10 dage med tips til, hvordan du finder dit livsmål”. Du er velkommen til at kontakte os her, hvis du ønsker hjælp til at føre dine temaer ud i livet på de sociale medier.

 En af de udfordringer vores kunder ofte nævner omkring sociale medier er at huske at lægge opslag op med jævne mellemrum. En god hjælp til at få det gjort er at lave en simpel indholdsplan, hvor du skriver ind, hvornår og hvor du deler hvilket indhold. Her kan du både inkludere Facebook, LinkedIn, nyhedsbrevet, bloggen og hvor du ellers vil dele dit indhold med jævne mellemrum.

#4 Opbyg relationer og tillid med nyhedsbrevet

Nyhedsbrevet er ikke noget, vi kun anbefaler til dig, der er coach. Det anbefaler vi til alle, der sælger viden – uanset om det er som selvstændig eller mindre virksomhed. Nyhedsbrevet er netop en af de få kanaler, du selv styrer 100 procent. Det er din mulighed for at komme tæt på dine potentielle kunder og danne værdifulde relationer baseret på tillid.

Du kan med nyhedsbrevet dele blogindlæg, tips, tilbud og andet relevant til dem, der har tilmeldt sig. Et nyhedsbrev giver dig derfor direkte adgang til deres indbakker, og det er en kæmpe fordel.

Det er netop en stor beslutning at vælge coach eller coach uddannelse, og ofte skal dine potentielle kunder påvirkes flere gange, før de tager det endelige valg. Her er dit nyhedsbrev muligheden for at vise dine potentielle kunder, at du er det rette match ved at give dem muligheden for at lære dig bedre at kende.

Tip:

Mangler du et godt system til at oprette og udsende nyhedsbreve – og ikke mindst indsamle data om antal klik, åbninger mm? Så tag et kig på MailChimp. Det er nemt, overskueligt og gratis til et vist omfang. Vil du have hjælp til at opsætte en template til dine nyhedsbreve og til at få dem sendt afsted? Så tag fat i os her og hør mere om vores erfaringer med nyhedsbrevet som markedsføringskanal.

Kun din fantasi sætter grænserne for, hvordan du vil inspirere modtagerne af dit nyhedsbrev. Overvej f.eks. at lave:

  • Artikelserier, små kurser opdelt i moduler eller andet, der giver modtageren en grund til at følge med hver gang.
  • En introduktion til dit seneste blogindlæg med link til at læse resten på din hjemmeside, så de her kan se mere om, hvem du er, og hvad du tilbyder.

Din mail-liste er guld værd

For at få det optimale ud af dit nyhedsbrev kræver det, at du har en liste med mails, du kan sende det ud til. Samtidig skal personerne på listen også helst være relevante for det, du tilbyder. Men hvordan får man så opbygget en god mail-liste med potentielle kunder, der ligger inden for målgruppen?

Det er en freebie et rigtigt godt bud på.

Med en freebie får dine besøgende på hjemmesiden adgang til f.eks. en e-bog, et videokursus, en lydfil, et ark med tips ell. lign. bare ved at tilmelde sig dit nyhedsbrev. Hvilket format du vælger til din freebie afhænger af dig og dine ydelser. Husk blot, at den skal være relevant for din målgruppe og give dem tilstrækkelig værdi.

Et eksempel på en freebie er coach og mentor Michael Kolds webinar ‘Beslut dig. Commit dig’. Alt du skal betale for webinaret er din mail-adresse, og så takker du desuden ja til efterfølgende at få Michaels nyhedsbrev. Smart ik?

Michael Kolds freebie

Savner du flere tips til, hvordan du får tilmeldinger til dit nyhedsbrev? Så tag et kig på vores indlæg, hvor vi giver dig hele 36 tips til flere tilmeldinger.

#5 Sæt skub i markedsføringen med annoncering på Facebook og Google

Annoncering er en god måde at give din markedsføringsindsats et ekstra skub i den rigtige retning. Her betaler du for at få delt dit indhold, enten med målet at nå ud til et bredere publikum eller at målrette dem, der allerede har vist interesse for dig og det, du tilbyder.

I de følgende kommer vi ind på Google AdWords og Facebook annoncering, som er to populære måder at annoncere på online for et fornuftigt budget.

Lav målrettede annoncer med Facebook annoncering

Hos WorkHero har vi rigtig gode erfaringer med Facebook annoncering, både til at opbygge din fanskare på Facebook, til at drive trafik til din hjemmeside og til at få flere tilmeldinger til dit nyhedsbrev.

Du er nok selv stødt på dem, annoncerne på Facebook. De ligner almindelige opslag i dit nyhedsfeed, dog markeret med ‘Sponsoreret’ for at gøre det klart, at det er en annonce. Du finder dem også ude i højre side, hvor de bliver præsenteret i et mindre format.

Modsat dine egne opslag kan du med Facebook annoncering bedre styre, hvem der skal se dit opslag. Og det er præcis derfor, at Facebook annoncering er blandt vores favoritter, når det kommer til målrettet markedsføring.

Annonceringsformen gør det muligt for dig at målrette ned til mindste detalje. Segmentér f.eks. på køn, jobtitel, geografi, interesser og alder. Eller hvad med at ramme dem, der allerede har besøgt din hjemmeside? Eller en gruppe, der minder om dem?

Vi ser også gode resultater med Lead Ads, som er en form for annoncering på Facebook. Her linker annoncen til en formular, hvor brugeren f.eks. kan tilmelde sig dit nyhedsbrev – helt uden at forlade Facebook.

I de fleste tilfælde skal brugeren ikke en gang udfylde navn, email etc. i formularen, da de bliver auto-udfyldt af Facebook selv. Vil du vide mere om denne smarte annonceringstype, så læs vores blogindlæg om Lead Ads lige her.

Google Adwords – din vej til flere besøg på hjemmesiden

Google Adwords er din genvej til de øverste pladser i Googles søgeresultater. Vel at mærke, hvis du er villig til at betale for det – og ved hvad du laver. Der er tale om alle de resultater, du ser på Google, der er markeret med ‘Annonce’  som f.eks. her:

NLP coach certificering

Man kalder dem også for de betalte søgeresultater. De øvrige resultater, du finder på Google er dem, søgemaskinen finder mest relevante i forhold til det, du har søgt på – også kaldet de organiske søgeresultater. Det er de organiske søgeresultater, du selv kan påvirke med en effektiv SEO-indsats.

Vi anbefaler til hver en tid, at du og alle andre, der vil markedsføre sig online bruger krudt på SEO. Google Adwords skal ikke erstatte det, men nærmere være et supplement, der kan booste trafikken til din hjemmeside.

Google Adwords er en fleksibel og resultatbaseret annonceringsform, hvilket betyder, at du løbende kan optimere din kampagne og kun betaler, hver gang en bruger klikker på din annonce. Du kan nemt afprøve flere annoncer med forskellige søgeord, f.eks. ‘stresscoach uddannelse Aalborg’, ‘ledercoaching’ eller ‘kognitiv coaching’.

Det er en god idé at sætte dig grundigt ind i Google AdWords annoncering, før du kaster dig ud i det. Der findes et væld af funktioner i systemet, som du skal have styr på for at vinde i konkurrencen om de enkelte søgeord. Annonceringsformen er nemlig baseret på relevans og auktionsbud. Så bare fordi du annoncerer mod et specifikt søgeord, betyder det ikke, at din annonce dukker op på førstepladsen.

Det er derfor vigtigt, at du løbende holder øje med din kampagne og optimerer den ud fra den data, du indsamler med tiden.

Bruger du de ressourcer, det kræver for at lykkes med AdWords annoncering, kan det være en god måde at få klienter i din praksis eller deltagere på dine uddannelser. Tænker du, at det bliver for omfattende, anbefaler vi, at du får hjælp udefra. Ellers kan Google AdWords hurtigt blive en kilde til frustration og tidsspilde.

Er du klar til kickstart af din online markedsføring?

Vi har nu givet dig masser af tips til, hvordan du kan markedsføre dig online som coach. Den røde tråd i vores anbefalinger er, at du ikke skal tøve med at dele ud af dine guldkorn og derigennem skabe et solidt brand og kundefundament.

Og så er det jo bare om at komme i gang! Eller hvad?

Synes du stadig, det virker lidt uoverskueligt? Træk vejret dybt og tag et tiltag ad gangen. Vi garanterer dig, at de kan give dig resultater, hvis du sætter dig for det. Vi koger lige de mange råd ned til 3 ting du kan starte med.

Start f.eks. med at:

  • Undersøge hvilke søgefraser, du vil satse på. Lad disse være emnerne til dine kommende blogindlæg, eller lav sider på din hjemmeside, der specifikt omhandler emnet. Og husk gerne at blande tekst, billeder, video mm. Det er nemlig også vigtigt for dine placeringer på Google, at den besøgende spenderer tid på dine sider og interagerer med indholdet.
  • Lave blogindlæg til din hjemmeside. Så slår du flere fluer med et smæk. Samtidig med, at relevant indhold gør Google glad, opbygger du en god base af indhold til, når du er klar til at sende dit første nyhedsbrev ud eller lave opslag på din Facebookside.
  • Dele din gode historie via Facebook annoncering. Det er en god mulighed for at give antallet af fans på Facebooksiden et boost til at begynde med. Det leder ikke til her-og-nu-salg, men det er en god start på relationer, der måske ender der med tiden.

Vi håber, at du er blevet klogere på, hvordan du skal markedsføre din coaching virksomhed på nettet. Med vores guide er du i hvert fald et skridt tættere på at brænde igennem online og skabe et stærkt kundefundament på sigt.

Har du brug for hjælp? Få din egen WorkHero

Her hos WorkHero sætter vi en ære i at skabe resultater for dig, der lever af at sælge din viden. Blandt vores kunder er allerede flere coaches, så vi kender dine behov og ved, hvad der skal til for at blive set af målgruppen.

Har du brug for gode råd til din digitale markedsføringsindsats, og vil du have den eksekveret professionelt? Så er vi klar til at hjælpe dig. Tag fat i os her og hør mere om, hvordan du får din helt egen WorkHero – selv med et lille budget.

Skriv til mig Har du brug for hjælp til din online tilstedeværelse?

Kontakt mig for en uforpligtende snak om, hvordan jeg kan hjælpe dig, så du kan styrke dit brand og tjene flere penge.

Vil du dele denne artikel?

Del på Facebook
Del på Twitter
Del på Linkdin
Del på Pinterest

6 reaktioner

  1. Tak for en rigtig god oversigt over tiltag der kan skabe awarenes!
    Hvad er din opfattelse af brugen af videoblogs? Det er i mine øjne noget der også kan være med til at skabe en større tillid og måske i sidste ende, flere kunder i butikken.

    1. Hvor dejligt at høre, at du kunne bruge vores indlæg 🙂
      Video er helt sikkert også en rigtig god måde – vi nævner det også lidt under blogging-delen og afsnittet om sociale medier. Videoer er rigtig gode – især hvis du arbejder som coach, hvor den personlige kemi er afgørende – til at connecte med dit publikum på.
      Kh. Michelle

  2. Super fin og udførlig artikel. Et godt eksempel på, at det er nyttigt – og ikke farligt – at dele rundhåndet ud af sin viden. Det skal man lige lære 🙂

    1. Dejligt at høre, at du kunne bruge indlægget, Katrine! Tak for dine søde ord 🙂

Skriv et svar til Michelle Rødgaard-Jessen Annuller svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *